Ναι, η Cursor όντως ζήτησε συγγνώμη για τις ασαφείς αλλαγές στις τιμές που προκάλεσαν σύγχυση ή/και αναστάτωση στους χρήστες. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της (μέσα στο 2025), παραδέχτηκε ότι υπήρξε κακή επικοινωνία γύρω από την αλλαγή στην τιμολογιακή της πολιτική και αναγνώρισε την ανάγκη για μεγαλύτερη διαφάνεια και σεβασμό προς την κοινότητα των χρηστών της.
Η εταιρεία είπε ότι δεν επικοινώνησε έγκαιρα και ξεκάθαρα τις αλλαγές στο billing και δεσμεύτηκε πως θα το διορθώσει — τόσο επικοινωνιακά όσο και λειτουργικά. Ανέφερε επίσης ότι προχωρά σε επαναξιολόγηση του pricing της και υποσχέθηκε καλύτερη υποστήριξη στους παλιούς συνδρομητές.



